javahermarket

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
<
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه شما را دوستبدارد، خدا را دوست داشته است، و هرکه شما را دشمن بدارد، خدا را دشمن داشته است . [امام هادی علیه السلام ـ در زیارت جامعه ـ]
 
چهارشنبه 91 تیر 28 , ساعت 4:18 عصر

 

 

جمعه 23 تیر 1391,

:: 22:36 ::  نویسنده : مسلم دهقانی
جمعه 23 تیر 1391,

:: 22:32 ::  نویسنده : مسلم دهقانی
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
جمعه 23 تیر 1391,

:: 22:29 ::  نویسنده : مسلم دهقانی

FCBarcelona.ir

بارسا در روز هفتم اکتبر در نیوکمپ میزبان رئال مادرید خواهد بود و در سوم مارس در برنابئو بار دیگر به مصاف این تیم خواهد رفت. بارسای تیتو ویلانوا در روز 17 یا 18 آگوست در نیوکمپ با رویارویی با رئال سوسیداد کارش را در این فصل شروع خواهد کرد.

برنامه بازیهای فصل2012/13 میان بارسا و رئال مادرید، در انتهای هفته های ششم و هفتم اکتبر در نیوکمپ و در انتهای هفته های دوم و سوم مارس در برنابئو واقع شده است(روز 26 ماه). برخلاف فصل گذشته، هر دوبازی در این فصل زود برگزار خواهند شد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


همانند آن چیزی که در 3 فصل از 4 فصل گذشته اتفاق افتاده است، بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهد بود. بسیار جالب خواهد بود اگربه این نکته توجه کنیم که در چهار فصل گذشته هرگاه هر یک از دوتیم بارسا و رئال که در بازی برگشت لیگ در خارج از خانه پیروز از میدان خارج شده است، فاتح رقابتهای آن فصل لیگای اسپانیا گشته است. برنامه این بازیها بدین شرح است:

جمعه 23 تیر 1391,

:: 22:16 ::  نویسنده : محمدرضا دهقان
دیدار فینال یورو 2012 از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه &apos;المپیک&apos; شهر کیف پایتخت اوکراین با حضور حدود 64 هزار تماشاچی آغاز ‌شد و این تیم اسپانیا بود که با اقتدار ایتالیا را مقهور خود کرد.

 

لاجوردی پوشان ایتالیایی در این بازی تماشایی و مهیج با نتیجه پر گل چهار بر صفر بازی

را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند تا شاهد قهرمانی بلامنازع حریف اسپانیایی خود در فینال این دوره از مسابقات باشند.

تیم ایتالیا که در بازی نیمه نهایی با اقتدار تیم قدرتمند آلمان را با نتیجه دو بر یک از سر راه برداشته بود، در دیدار با اسپانیا تسلیم حریف قدرتمند خود شد تا شکست تلخ و تحقیر آمیزی در جام ملت های اروپا داشته باشد.

پیروزی تیم ملی اسپانیا در حالی در برابر ایتالیا رقم خورد که برخی از کارشناسان به دلیل بازی خوب تیم ایتالیا در مقابل آلمان و همچنین بازی نه چندان خوب اسپانیا برابر پرتقال که با پیروزی در ضربات پنالتی و با چاشنی شانس همراه بود، تیم ایتالیا را دارای شانس پیروزی می دانستند.

&apos;داروی سیلوا&apos; در دقیقه 14 نیمه نخست بازی، ارزشمندترین گل تاریخ ورزشی خود را با ضربه سر وارد دروازه ایتالیا کرد.

‌پاس عمقی &apos;اینیستا&apos; درون محوطه جریمه ایتالیا و پاس زیبای &apos;فابرگاس&apos; به &apos;سیلوا&apos; در دومین حمله جدی اسپانیا گل نخست این دیدار هیجانی را به همراه داشت.

بازی با برترین محسوس اسپانیا و چندین حمله ایتالیا همچنان ادامه یافت، اما این اسپانیا بود که در دقیقه 41 بازی با پاس عالی &apos;ژاوی هرناندز&apos; و ضربه تماشایی &apos;جوردی آلبا&apos; پدیده فصل جاری اسپانیا نتیجه را دو برابر و دومین گل را وارد دروازه &apos;بوفون&apos; دروازه بان پر آوازه ایتالیا کرد تا آه و حسرت تماشاچیان ایتالیا را دو چندان کند.

نیمه نخست این بازی با برتری دو بر صفر اسپانیا به پایان رسید.

گواردیولا در باره این گلزن فینال جام ملت های اروپا و بازیکن 23 ساله ماتادورها گفته است: &apos;آلبا خریدی خوب برای بارسا محسوب می‌شود. از حضور او در نیوکمپ در فصل آینده لذت خواهم برد و او بازیکن بسیار خوبی خواهد بود&apos;.

نیمه دوم این بازی نیز با برتری نسبی اسپانیا آغاز شد و با چندین حمله خطرناک این تیم بر روی دروازه ایتالیا ادامه یافت. این حملات بالاخره در دقیقه 84 گل سوم اسپانیا را رقم زد تا کار ایتالیا با گل &apos;فرناندو تورس&apos; مرد شماره 9 اسپانیا و مرد تازه وارد این تیم که در نیمه دوم وارد زمین شد، یک سره شود و پیروزی مقتدرانه اسپانیا را به دنبال داشته باشد.

اما این پایان کار نبود و سه دقیقه بعد دیگر مرد تازه وارد اسپانیا یعنی &apos;خوان ماتا&apos; با پاس فداکارانه &apos;تورس&apos; گل چهارم را به ثمر رساند تا پیروزی قاطع، تاریخی و استثنایی اسپانیا در برابر ایتالیا رقم بخورد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا با این پیروزی مقابل ایتالیا برای اولین بار در جهان، سه عنوان قهرمانی پپاپی تورنمنت‌های مهم را کسب کرد.

در این دیدار برای تیم ملی فوتبال اسپانیا و &apos;ویسنته دل بوسکه&apos; سرمربی آن کاسیاس، پیکه، سرخیو راموس،‌‌ آربلوا،‌ جوردی آلبا، اینیستا(از دقیقه 85 خوان ماتا)، ژاوی، فابرگاس (از دقیقه 74 فرناندو تورس) ،‌ ژابی آلونسو، بوسکتس،‌ سیلوا ( از دقیقه 59 پدرو) به میدان رفتند.

همچنین &apos;چزاره پراندلی&apos; مربی ایتالیا بوفون، کیلینی (از دقیقه 21 بالزارتی)، آباته،‌ بارزاگلی، بونوچی،‌ مارکیسیو، دروسی، مونتولیوو (از دقیقه تیاگو موتا)، پیرلو، بالوتلی و کاسانو (از دقیقه 46 دی ناتاله) را وارد میدان کرد.

&apos;پدرو پروئنکا&apos; از پرتغال داور دیدار پایانی چهاردهمین دوره رقابت‌های یورو را بر عهده داشت.

این داور ماه گذشته هم دیدار پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بایرن مونیخ و چلسی را قضاوت کرده بود.

قضاوت در این دیدار چهارمین قضاوت این داور 41 ساله در رقابت‌های یورو 2012 بود. پروئنکا دیدار اسپانیا مقابل جمهوری ایرلند و پس از آن دیدار تیم‌های فرانسه با سوئد و دیدار تیم‌های ایتالیا و انگلستان را قضاوت کرد.

پروئنکا را در امر قضاوت این دیدار &apos;برتینو کونیا میراندا&apos; و &apos;ریکاردو خورخه فریرا سانتوس&apos; همراهی کردند و داور چهارم این دیدار &apos;کونیت چاکر&apos; ترکیه‌ای بود.

جمعه 23 تیر 1391,

:: 22:16 ::  نویسنده : محمدرضا دهقان
نظر شما چیست؟!

 

 

خبرگزاری رئال مادرید_براساس قراردادی به ارزش 32 میلیون یورو که میان اتحادیه فوتبال اسپانیا و شرکت چینی رویدادهای ورزشی ‘یونایتد وانسن’ منعقد شد، چین به مدت پنج سال میزبان این تورنمنت خواهد بود.

به نوشته روزنامه آس، مبلغ قرارداد در مقایسه با توافقنامه میان اتحادیه فوتبال ایتالیا و مقامات چینی، 5 میلیون یورو افزایش نشان می دهد.

با توجه به محدودیت زمانی، اولین سوپرجام اسپانیا که قرار است در چین برگزار شود سال 2013 خواهد بود.

سوپرجام امسال بین رئال مادرید قهرمان لالیگا و بارسلونا قهرمان کوپادلی ری انجام می شود. این دو تیم در فصل گذشته نیز با هم روبرو شدند که با قهرمانی بارسلونا پایان یافت.

FCBarcelona.ir

در ادامه الطاف بی حد فدراسیون فوتبال اسپانیا در حق تیم مادریدی، اینبار آنها تصمیم به بخشش حرکت ناشایست مربی مادریدیها در قبال تیتو ویلانووا - سرمربی فعلی بارسلونا - گرفته اند.

آگوست 2011، در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا بین بارسا و رئال مادرید، در حالیکه در واپسین دقایق دیدار جریان بازی با درخشش لئو مسی به سود کاتالانها پیش می رفت و بارسا درصدد قهرمانی در این جام بود، مارسلو با تکلی خشن سسک فابرگاس را نقش بر زمین کرد. با توجه به شرایط خاص و تنش های موجود در این دیدار، بین بازیکنان دو تیم درگیری آغاز شد و بازی برای دقایقی به تعویق افتاد. سرمربی پرتغالی مادریدی ها که فرصت را مناسب دید، بی دلیل به تیتو - دستیار وقت پپ گواردیولا - حمله ور شد و انگشت خود را در چشم او فرو برد. تیتو نیز در عکس العمل نسبت به این حرکت، با دست ضربه ای به او وارد کرد. درنهایت رای صادره، حاکی از محرومیت دو و یک جلسه ای به ترتیب برای مورینیو و ویلانووا و پرداخت 600 یورو بود.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


حال فدراسیون فوتبال اسپانیا در جدیدترین اقدامش محرومیت مورینیو و تیتو ویلانوا را بخشیده است. 19 فوریه 2012 بود که آنخل ماریا ویار، برای هفتمین دوره خود بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا تکیه زد. هافبک سال های دور فوتبال اسپانیا، طبق عادتش در ابتدای دوره ریاست خود، تمامی محرومیت های کوچک اشخاص خاطی که در سال اخیر رخ داده است را نادیده گرفت و عفو عمومی اعلام کرد. محرومیت دو جلسه ای مربی پرتغالی و همچنین یک جلسه ای تیتو ویلانوا هم مشمول این مسئله شده است.

چهار شنبه 21 تیر 1391,

:: 15:7 ::  نویسنده : محمدرضا دهقان

FCBarcelona.ir

ژاوی با 23 عنوانی که تاکنون در کار حرفه ای خود کسب کرده است به عنوان بازیکنی است که بیشترین رکورد را به ثبت رسانده و از پاچو جنتوی افسانه ای سبقت گرفته است. در 7 فصل اول خود، او تنها 2 عنوان را بدست آورد.

بدست آوردن عنوان یورو 2012 هفته پیش، به این معنی است که ژاوی در حال حاضر در میان دیگر بازیکنان اسپانیایی، بیشترین عنوان را کسب کرده است؛ او با کسب 23 عنوان از پاچو جنتوی افسانه ای و همچنین از همتیمی خود، آندرس اینیستا، جلوتر است.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


41 سال پیش

جنتو ستاره سابق رئال مادرید، این رکورد را به مدت 41 سال حفظ نمود، اما بازیکن بازیساز بارسا با کسب این عناوین از رکورد او فراتر رفت؛ او هنوز هم در سن 32 سالگی تحت سرپرستی تیتو ویلونوا راغب کسب عناوین بیشتری است

چهار شنبه 21 تیر 1391,

:: 14:56 ::  نویسنده : محمدرضا دهقان
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

fc barcelona.ir

صفحه قبل 1



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

لیوان جادویی(حرارتی)ماساژور ریلکـس اسپین اند تون با گارانتی
 
مسلم دهقانی

اوقات شرعی